Sunday, February 13, 2011

Rezeki pagi Ahad 13.02.2011





Salam semua pembaca setia blog saya, rasanya dah lama benar saya tak buat posting.

Salah satu sebabnya saya tak berapa aktif sangat memikat sejak kebelakangan. Sibuk dengan tugas harian dan keluarga. Sekarang ni dah naik stim balik untuk turun laman.

Hari ni saya bawa dua jenis permainan. Satu AH dan satu lagi terkukur. Lepas pergi pasar dan beli sarapan untuk anak-anak terus ke laman biasa.

Masuk laman dah dengar kukur nganguk sana-sini.. BT dah tak boleh tahan, buat kerja dalam cetok. Tengok dah sampai sekor, sora boleh tahan, guk sedap....alamak dia nampak aku pulak. Terus BH cabut . BH tadi belaga pulak ngan sora kecik..kompang punya la kuat. Apalagi turunkan BT kat tanah. Terus nyorok. Bt buat kerja...BH tadi dah x layan sebab dah kalah laga ngan sora kecik. Pikat AH dalam beg dah tak boleh tahan. Teriak dalam bag. Ada 2 ekor sahut. Tunggu sat lagi aku pi. Angkat BT terus ke depan sikit.

Pasang pikat AH nyorok , 3 patah kokok terus sampai, terkam terus ke pikat...game over tertonggeng depan pikat.

Angkat pikatAH pi kat motor, alamak ada sekor kukur , sora tarik, angguk ada, selang sikit sora sama ngan pikat. BT sahut dalam cetok, terus sampai angguk. Tak boleh tahan terus turunkan BT, nyorok kat batang sawit. Pap..pap..sampai angguk, terus turun, aksi angguk mengangguk bermula. Celir racik la pula, tapi dah x tahan dengan BT dia rempuh jugak. Nasik baik kena jari aje. Game over.

Hari ini dua dapat...ALHAMDULLILAH.

6 comments:

azmi bin abdullah said...

xbley tahan oooo.. super otai sekali turun tapau dua daaaa.... addooii... kawe tabik spring 18juta x ko mu gmk weiii...

CHILI DE' NGUKU said...

perghhh....ada apa pikat lagi bro...bawak turun semua...semua tapau kalau mcm ni...maveles2...

xreal006 said...

tahniah GMK tapau..BH baik tp ganaz.

Terkukur power said...

Salam.....asyik dengar member2 menapau jer.....aku biler lagi nih......Tension2....ape2 pun tahniah....

Geng Mikat Klang said...

Mie, awok lagi super dupa otai..haha
Cikgu, tunggu merbuk pula ..hahahaha
Keey,terimo kacih
TP, jgn putus asa..pasti berjaya.

Zul said...

Ganazzzz weiiii sekali timbol........masukkkkk