Tuesday, September 8, 2009

SELAMAT BERPUASA

SELAMAT BERPUASA saya ucapkan kepada sahabat-sahabat semua, semuga ibadat kita lebih baik daripada tahun yang sebelumnya. Nampaknya kawasan saya dah tak berapa sesuai lagi untuk meneruskan aktiviti memikat, maklum ler angin begitu kuat, pagi tadi dah nampak sewah dah dok lepak atas wayar api kat kawasan rumah.

Nampaknya kena bertukar hobi le nampaknya, pikat kukur dah lepas masuk dalam reban bagi cas balik, kasi cergas untuk main musim depan.....berlaga sakan dalam reban.


Minta maaf bebanyak kalau blog ni ada menyinggung sesiapa, tujuannya hanya satu untuk kongsi minat aje...


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI yang bakal menjelma nanti kepada semua sahabat...maaf zahir dan batin

5 comments:

azmi bin abdullah said...

Aku pun macam tu jugak Man.. Aku Ucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin...sini sikap@sewah belum nampak..kitaorang masih pulun lagi..segan nak up-date blog maklum la bulan pose..he..he...

Geng Mikat Klang said...

Pulun Mie jgn tak pulun ,,,,jgn bawak bekal masuk kebun udah le...hehehehe jgn marah gurau je...Mohon maaf.

DinZafiz said...

selamat hari raya buat GMK sekeluarga....
kami sekeluarga memohon maaf jika ada salah dan silap...

semoga ceria selalu.....
dr din sekeluarga

PWSTM BLOG/LONGKEDAH said...

salam

selamat hari raya aidilfitri maaf zahir & batin dari saya sekeluarga.kemaafan di pinata seandainya ada terkasar bahasa, perbuatan yg sengaja atau tidak di sengajakan selama dalam perkenalan.
salam adirilfitri

Jemput mai kerumah di jengka 17 raya ni

long

Geng Mikat Klang said...

Din Dan Long,

Selamat Hari Raya juga utk anda sekeluarga..